Att rita prinsessor med min dotter...

...är INTE det lättaste ska jag säga. Lilla fröken tror nämligen att jag kan rita såna där fina prinsessor som folket på Disney... Hon vill gärna att jag ska rita åt henne så hon kan få färglägga klänningarna, rita kronor på huvudet (med riktiga juveler!) Men vilka krav hon ställer på sin stackars mamma! Blir det inte som hon har tänkt sig är det bara att börja om. B på dagis ritar minsann finare har jag fått höra. MEN, jag kan ha löst problemet! Jag hittade en sida på nätet med alla disney prinsessor som man kan skriva ut i svart/vitt! YES! Hoppas hon köper det bara...


Kommentarer
Postat av: Marie

Smart att skriva ut disneyprinsessor att färglägga! Hoppas att N också tycker att det är en bra idé så du slipper måla prinsessor som ändå inte är bra nog för lilla fröken. Hihi.

Appropå tanden så har jag inte ont i den, men den är trasig hela vägen ner så jag måste nog gå till tandis. Men jag vill inte. Hatar det. Usch! Jag har lika mycket tandläkarskräck som jag har sockerberoende tror jag.

2008-04-25 @ 22:48:08
URL: http://www.malmbergarna.se/emil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0