organiserat? (läs kaos...)

Jaha, då är det måndag imorgon igen... tycker att dagarna flyger förbi.
Helgen har varit bra. A och N åkte till mormor och morfar i fredags och sov över där. P jobbade i lördags, så jag och V var själva hela dagen. På kvällen var vi hemma hos P och P. Supertrevlig som vanligt. Jag var lite osäker på om jag skulle orka men det gick bra. Det höll på att skita sig när vi skulle åka... Jag hade ju haft hela dagen på mig att packa ner det vi skulle ha med oss, välja kläder mm. men eftersom jag hade hela dagen på mig tänkte jag typ jag fixar det sen. Till slut stressade jag ihjäl mig i alla fall :( och glömde hälften av grejerna. Man kan ju tycka att jag borde ha vanan inne med tanke på att jag har 3 barn, eller hur?! Inget gick som jag ville. P var sen, A hade somnat sent hos mormor och ville inte vakna efter en timme. V kräktes upp välling över mig, det var bara att byta om. När vi väl var på väg kom jag på att jag glömt tetra-vällingen på diskbänken och våtservetterna låg kvar i andra skötväskan. (därför ska man hålla sig till en väska) Höll på att flippa ur men P lugnade mig. Jag + stress = inte den bästa kombinationen numera. Men som sagt, det går åt det bättre :)


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Tack för en sån fin kommentar! Antar att du kommer fortsätta läsa bloggen? :) Härligt iså fall! Fortsätt gärna lämna kommentarer lite då och då :) hopaps ni har en bra dag!

2008-04-07 @ 10:31:26
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0