Sommar = Söta små klänningar = MÅSTE sluta äta godis.

JAG MÅSTE SLUTA ÄTA GOOODIS. Snart är det ju sommar och då kommer alla gå omkring i sina söta små sommarklänningar, ljusa toppar, fina kjolar som visar fina bruna ben. Usch, inte jag. Jag är hur blek som helst och har ett antal kilon kvar innan jag vågar mig på klänningar och kjolar. Det är intressant att för varje graviditet ser kroppen annorlunda ut även om jag har lyckats gå ner till vad jag vägde innan jag blev med barn. Nu är jag tillbaka på vikten innan sista graviditeten men...magen är pösigare än innan. Det hade varit bättre med höst :P Mörka höstkläder, ja det skulle jag känna mig bäst i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0