trevlig eftermiddag på dagis

Vi hade pajkväll på dagis idag (som jag nämnde tidigare) Trevligt att sitta på för små stolar, käka paj och sallad och småprata med föräldrarna till barnens kompisar.
Jag gjorde en citronmaräng paj. Den blev inte helt lyckad. Det är tredje gången jag försöker mig på att baka en sån och jag har aldrig lyckats få den perfekt. Den blev liksom blöt runtom, fattar inte varför!? Men men, hela gick åt i alla fall. Fin blev den också. Jag försökte (lite diskret) hålla koll på vilka som hämtade flera gånger, hehe, och det var faktiskt ett par stycken :)
Som sagt, det var en trevlig eftermiddag. Barnen var uppe i varv och busade lite. Fröknarna kände knappt igen tjejgänget, de var kanske lite busigare än vanligt. Pratade med I's föräldrar och fick bekräftat att det inte bara är vår dotter som har ett hetsigt humör. Deras dotter får visst liknande utbrott för småsaker. Det kanske hör till åldern och är övergående?? Hoppas, hoppas!


Kommentarer
Postat av: Marie

Man tackar =) Ser att det är fler som har barn med humör, skönt att det är övergående i alla fall =)

2008-04-24 @ 22:02:43
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se
Postat av: Lilla G

Hoppas det börjar spridas en allmän åsikt bland föräldrar och politiker att stolarna på förskolan är FÖR små och FÖR låga, det skulle gynna en viss förskolelärares rygg rejält. ;)

2008-04-24 @ 22:07:55
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Haha, ja man
undrar ju om lillebror hade lärt sig skriva ;D ? bra gjort där, haha

2008-04-24 @ 23:49:22
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0