Rutiner

Borta med vinden skulle jag vilja säga. Barnen vill inte sova när de borde sova, de tror att det är lördag varje dag, tjatar på om godis (min mormor och min farmor gav dem hur mycket de än ville ha, det tog oss ett tag att komma på det) De vill inte sova i sina sängar...
Igår kväll somnade de inte förrän kl 23! Helt otroligt! Varifrån kommer all energi? Ikväll gick det lite bättre, de somnade (efter en del protester) i sina egna sängar kl 21. Jag gissar att A kommer upp till oss först, runt ca halv ett, N kommer nog runt 4 och V strax därefter. Vår säng är 160 cm. När vi ligger i den alla 5 måste P stötta sig mot väggen med handen så han inte trillar ur. Hur gör ni? "Vandrar" era barn på nätterna? Sover de i egna sängar? Egna rum?

Kommentarer
Postat av: Ritha

Hihi! Vår (11 år) vandrar inte längre. Dock tycker pappa att hon kan ligga i vår säng när han jobbar natt, eller eftermiddag... Eller förmiddag oxå... =) Men efter semestern nu i husvagn, hon och han i samma säng, så vet han hur jag har det om nätterna!!! =D. Så nu är det nog slut med det! Sen vi kom hem har hon sovit hemma några nätter... Varit hos farmor mest...

2008-08-04 @ 22:17:26
URL: http://rijo.blogg.se/
Postat av: Jupp

Egna sängar, egna rum. Men det beror helt och hållet på att mamma inte kan sova om jag har sängkammarbesök av barnen. Så kommer de ner måste någon annan flytta. Det blir älsklingen. Så han har under en period nattvandrat med Jonatan, tills han lärde sig att det inte var någon ide att komma till oss. Nu sover alla barn bra i sina rum! :-)



De får bara sova hos mig när de är sjuka och då sover pappa i deras säng... ,-)

2008-08-05 @ 07:29:15
URL: http://veochvett.blogg.se/
Postat av: Indra

Aaliyah har alltid sovit i egen säng. Pga av sparkning...Lilla W sover i egen säng pga sparkning...men han brukar få komma över på morgonen..usch det låter som om jag är en sträng mamma...

2008-08-05 @ 22:47:08
URL: http://gobisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0