Tillbaka till vardagen!

Idag var det dags för A och N att gå till dagis igen efter sommarledigheten. De var hur spralliga som helst imorse. För A var det extra speciellt eftersom han nu har börjat på stora avdelningen.
Själv fick jag lite panik igår kväll när jag kom på att jag måste leta fram regnkläderna och stövlarna! SHIT, N's är visst för små och A har inga (?) Som tur är så är det rätt soligt här hos oss idag så barnen överlever nog dagen utan passande/bortappade regnkläder.
När vi kom ner till dagis blev barnen jätteblyga och gömde sig bakom V's vagn. V däremot gjorde allt för att försöka klättra ur vagnen! A var lite tveksam till att stanna men hans fröken försökte få honom på andra tankar. Det ska bli spännande att höra hur dagen har varit!
Nu ska jag iväg och köpa regnkläder. Eller ska jag låta A ärva N's rosa Bamse galonisar? Vad tycker ni? Förra säsongen hade han stövlar med söta jordgubbar på och han älskade dem, men jag är lite tveksam till galonisarna...

Kommentarer
Postat av: Jupp

Det vore väl hur tufft som helst att ha rosa galonisar på en pojke :-)... men de där förbannade kompisarna kanske inte låter det passera som tufft.... :-/



Hur gick det? Köpte du nya eller blev det återvinning?

2008-08-11 @ 19:29:03
URL: http://veochvett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0