Inredningspartyt i lördags!

I lördags var det inredningsparty här hemma hos mig! Vi blev inte lika många som jag hade räknat med... Vi var bara 4 st + tjejen från innerum. Men trevligt var det! Jag handlade lite julklappar. En fin löpare i filt till mamma, glas till jag vet inte vem, och lite annat smått och gott. En underbar kandelaber till mig själv blev det också :)
Efter "partyt" fick vi finbesök av P och lilla bebisen T! De skulle ha kommit till partyt men var med om en krock och fick åka till akuten för att kolla att allt var bra med dem, och tack och lov så var det det! Han är så go lilla T, verkade trivas i min famn :)
Lördagskvällen blev alltså lugn. Pojkarna var hos mormor och morfar så N fick sin mamma och pappa för sig själv, det var riktigt mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0