Kunde inte låta bli att skratta

Jag köpte ett rött sidenband som jag tänkte att N skulle ha på måndag när de firar Lucia på dagis. N frågade mig om hon inte fick leka med det. Med leka menade hon klippa det i  många små små bitar... Hon älskar att pyssla, klippa och klistra. Jag sa nej. Varför undrade hon självklart. Det ska ju vara i ett stycke om man ska kunna knyta det i midjan svarade jag. Det verkade som om hon köpte det. MEN. Nu hittar jag sidenbandet... Hon kunde visst inte låta bil att klippa i det i alla fall. Hon har delat det i 4 bitar men knytit ihop det igen!! Ja nu är det ju i ett stycke i alla fall, med 3 knutar :P Ska bli intressant att höra hennes förklaring när hon kommer hem idag... Lilla rackarunge!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hihi. Vilken finurlig liten unge :-)

2008-12-15 @ 19:19:16
URL: http://miablogg.malmbergarna.se
Postat av: Johanna

söt, hon förstod precis vad du menade ju..

2008-12-16 @ 21:11:16
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0