Vi klarade det!

Ingen har kräkts på ett dygn nu! Jippi! Julafton kanske blir av i alla fall! Måste hinna städa och handla all mat bara... P jobbar ju som mest nu så det hänger på mig. Jag får nog fuska med felix köttbullar istället för hemlagade i år. P tog hem granen idag så vi klädde den tillsammans nu på kvällen. Mysigt. Lilla V tyckte det var spännande. Han försökte hänga lite kulor i granen med de bara trillade av hela tiden så han gav upp och delad ut kulorna till oss andra istället. Det var lika kul det med, tills de tog slut! Då gick han och drog av dem från granen istället :)
Så imorgon borde jag ta mig till nån stormarknad och handla lite mat, städa, plocka undan en massa och få det så här fint! Om jag bara kunde komma på hur jag ska få till den där sjöutsikten...


Kommentarer
Postat av: gladulle

Här är det oxå lugnt med kräkningarna nu det är bara B som klarat sig helt och hållet hemma hos oss, just nu är det "bara" V som har feber annars är allt lugnt.



God Jul på er

2008-12-21 @ 23:43:00
URL: http://gladafamiljens.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ååhh... tack snälla du :) Risken är stor att ni blir lappsjuka om vi byter...hihi... Härifrån är det ca 23 mil till Stockholm...



God Jul! Kram

2008-12-22 @ 20:30:44
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com
Postat av: Jupp

Svar: Jo, vi kan ju hoppas på det. Att förkylningen försvinner alltså. Och att vi får en meter snö och att alla håller sams och att alla blir nöjda med paketen och att jag somnar utan att ha ätit mig för mätt.



Men ärligt talat, vem försöker vi lura? Samma visa varje år. haha



God Jul och Starkt nytt år på er oxå. Nästa år får vi se till att träffas.

2008-12-23 @ 13:24:27
URL: http://veochvett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0