Midsommar

Vi firade midsommar här hemma tillsammans med mina föräldrar. Mycket god mat blev det (som vanligt). Nu är jag riktigt proppis. Mamma bakade världens godaste jordgubbstårta med lemon curd-grädde. Ska be om receptet så kan jag dela med mig till er.
Mamma och pappa hade städat på vinden och de hade med sig mitt gamla dockhus till N! Gud vad glad hon blev! Barnen lekte och efter maten spelade vi PS och vissa (P och min pappa) kollade på fotboll. En lugn och trevlig kväll helt enkelt.
Annars så har jag lekt med min nya "leksak" hela dan' Hur roligt som helst :D så mycket att lära...
Här kommer lite bilder från dagen/kvällen.

        

Kommentarer
Postat av: Marie

Det verkar som ni haft en bra midsommar. Vad stor V börjar bli, och visst är han himla lik brorsan? Vi hade också en bra midsommar. Var hos Mickes syster och firade.

2008-06-21 @ 08:48:31
Postat av: sandra

Ja självklart är det ok, jag länkar till dig också :) Fina barn du har, hoppas att du får en fortsatt trevlig helg!

2008-06-21 @ 11:09:52
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com
Postat av: Jupp

Söt söt söt-ungar..... :-) Man stackars lilla V, byt tröja på honom så han inte blir mobbad av de andra barnen i kvarteret ;-)

2008-06-21 @ 12:51:57
URL: http://veochvett.blogg.se/
Postat av: Indra

Vad kul med ny kamera...jag vet hur det är..mycket att lära. Vid köpet av min så ingick en 2 h kurs, den tänkte jag gå så man verkligen kan utnyttja kameran till max. Vad fin du blev i håret. Kramilikram

2008-06-22 @ 21:49:54
URL: http://gobisen.blogg.se/
Postat av: Lilla G

Gullungar!

2008-06-23 @ 23:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0