Nästan på krigsstigen... *grr*

Idag kommer min älskling hem och säger att han har hittat en ny bil till oss! En Chrysler C kombi eller vad den heter. Jag ville GRINA! Det är den fulaste bil jag någonsin har sett! Den bilen vi har nu är min lilla älskling, visst vi får inte plats i den alla 5 och den kostar massor but I love it! Och det gör P också! Vi är inte oense om att det bästa (bara ekonomiskt då...annars är funkar bilen som ett lyckopiller för mig) vore att göra sig av med den och vi har till och med satt ut en annons på blocket. Alltså jag är inte så envis att jag vägrar sälja något som inte direkt är praktiskt, men hans förslag till vad vi skulle byta till, HEMSKT! Och så blir han lite småsur för att jag totalsågar hans förslag... Det blir nog till att behålla vrålåket i alla fall över sommaren så får vi se till hösten.

Kommentarer
Postat av: Indra

haha..att inte karlar fattar att det inte spelar någon roll om det är praktiskt...bara det är snyggt...ja själva bytte vi ner oss till en mindre bil precis innan vi fick reda på att vi skulle ha barn. Men den är sååååå mycket snyggare, dessutom är det min alldeles egna bil, Micke får åka i en skruttig gammal volvo...vad har Ni för bil nu då??

2008-06-13 @ 11:18:47
URL: http://gobisen.blogg.se/
Postat av: Indra

En Audi A4-08....sorgligt nog så kom den nya karossen precis när vi hämtat ut våran....men den här duger fin fint...I love to drive fast.......

2008-06-13 @ 11:43:45
URL: http://gobisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0