Nu ger jag upp!

Jag har vid flera tillfällen försökt få iväg en beställning till fujidirekt men deras sida har strulat varje gång! Det är nästan ett år sedan jag framkallade foton så jag har samlat på mig en 600 st ungefär. Man ska ladda upp, sen ska man välja antal, sen ser jag att jag har laddat upp samma kort flera gånger...radera kort, oj jag raderade visst fel, ladda upp igen, hm ska kanske ta lite dubbla kort till mamma och barnens gudmor brukar norpa en del...jaha då måste man visst uppdatera varukorgen... Efter ca en och en halv timme är jag klar, klickar på "till kassan" och får upp liten ruta där det står nåt i stil med att jag har överskridit min kredit. E, ursäkta? Jag ringer till supporten, efter en evighet svarar en tant och säger att det där brukar hända ibland och de vet inte varför (!) Jag måste visst prata med nån annan som hon kopplar mig till. Självklart blir jag bortkopplad efter 10 min väntan. Det här har hänt mig 2 gånger nu!! Nu såg jag att jag fått ett mail från supporten där de ber om ursäkt och att problemet är nu löst, så det är BARA att lägga in beställningen på nytt...Alltså jag ska BARA göra samma sak en tredje gång! Jag skiter i att de ber om ursäkt, e arg ändå!

Var beställer ni era digitalfoton??


Kommentarer
Postat av: sandra

usch vad irriterande förstår om du är arg! Jag har beställt från extrafilm.se det funkade bra.

2008-06-11 @ 12:41:22
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com
Postat av: Jupp

Inte alls... tyvärr... jag har nog cirka tjugofemmiljonersochhundraarton kort att framfalla.... visst är det illa... tänk om datorn kraschar... Visst, jag har dom på skiva, men om det börjar brinna i dom samtidigt då är jag körd! ;-)

2008-06-11 @ 13:48:07
URL: http://veochvett.blogg.se/
Postat av: Ingela

De senaste gångerna har jag beställt från extrafilm och det har inte varit några problem. Inga bekymmer med varken att ladda upp bilder eller att få hem leveranser.

2008-06-11 @ 14:37:35
URL: http://renoveringochfamiljeliv.blogg.se/
Postat av: Indra

Vi har köpt en fotoskrivare så jag skriver ut själv, fast det blir inte lika ofta som när man skickar in, har nog inte framkallat foton på säkert 7 år...men när jag gjorde det så var det via Extra Film. Jag måste bli bättre på det ifall att något händer med datorn. Det är mitt projekt nu i sommar att skriva ut samt lägga över på cd.

2008-06-13 @ 11:21:10
URL: http://gobisen.blogg.se/
Postat av: Ann-sofie

Önskefoto är kanonbra!

Supernöjd med dom och det krånglar ALDRIG.

Där har man en egen sida som man lägger in bilder på och sen beställer man därifrån.

Man kan även låta sina vänner gå in där och kika med ett spec lösenord ,och då kan även dom beställa från din sida till sig.

Ha de!

// Ann-sofie

2008-06-14 @ 01:16:24
URL: http://affib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0