Nyklippt

Det blev riktigt bra. Jag känner mig fiiin :) Hon klippte upp i nacken men lämnade lite längre på sidorna. Det blev väldigt lockigt i nacken. Jag blir alltid lika förundrad över lockarna...var kommer de ifrån?? P tyckte jag såg yngre ut, som när vi träffades.

Nu funderar jag på att göra lite slingor i håret. Det kan väl bli fint.  Jag har ju ganska mörkt hår så det vore roligt med lite ljusare nyanser nu på sommaren. En kompis sa att man brukar se äldre ut med slingor, att det är lite tantigt. Vad tycker ni?? Jag har bokat in en tid om 2 veckor...


Kommentarer
Postat av: Jupp

Gud så gött att du är nöjd! =D I'm happy for you....



Inte sjutton ser man äldre ut med slingor... se bara till att de blir i olika nyanser och tunna, så blir det skitasnyggt!



Lägg ut ett kort! Jag är dönyfiken!

2008-06-03 @ 19:52:41
URL: http://veochvett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0