påskgodis överallt!

Nu räcker det! Hela huset är fullt av påskgodis. Ungarna har varit höga på socker sen i fredags! P's brorsa var förbi i fredags och lämnade påskägg, i lördags var vi hos mamma och pappa, där fick de också påskägg. Mamma fyllde i och för sig bara äggen till hälften och så fick de en liten leksak. Min brorsa lämnade igår och i dag kom P's pappa med påskägg till barnen. Vad ska man göra? Säga nänä, det är inte lördag idag, ni får vänta till nästa vecka! Eller hur...N är fortfarande lite dålig så aptiten är inte den bästa men A har förvandlats till ett litet godismonster. Tycker jag ser honom men munnen full hela tiden...


Kommentarer
Postat av: TUMADRE

Tack för kommentaren!
Jag hoppas du har en bra dag idag, själv njuter jag av vårvädret som idag INTE är snö! :)

2008-03-25 @ 12:29:00
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0