tack för barnkanalen

När jag var liten fanns ju bara ettan och tvåan. Kommer ihåg att jag och min lillebror varje lördagsmorgon satt och väntade på den där kvarten med tecknat i "go'morron sverige"
Idag är jag extra glad över barnkanalen...den räddade min förmiddag! N ville nämnligen titta på Pippi (hon är fortfarande hemma och sjuk) men av någon anledning så ville inte DVD:n fungera. V var jätte kinkig, vi var på BVC och vaccinerade honom imorse. N blir jätte ledsen och gråter för att hon inte kan titta på Pippi och V skriker, ja jag förmodar att han har ont efter sticket. På med barnkanalen, "Lilla Prinsessan" går, kunde inte varit bättre! N blir glad och jag får tid till att lugna V som efter ett tag somnar sött i min famn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0