tänkte prova...

att skriva av mig lite. Jag är 28 år, är gift och har 3 barn. Gifte mig när jag var 21, fick mitt första barn N när jag var 24, A föddes två år senare och V är bara 6 månader. Alltså 3 barn på snart 4½ år.
A var planerad, jag ville ha ett syskon till N. V däremot kom lite otajmat, men han är världens snällaste bebis! Trivs bra med att vara mamma. Jag har haft en jobbig period i mitt liv, och är på väg tillbaka...
Utmattningssyndrom kallar min psykolog det för. Lägg till panikångest och en gnutta depression så har du mig i ett nötskal.
Idag är en bra dag. P kommer hem snart. Han ska hämta ungarna från dagis så jag behöver inte tänka på det. V sover och jag sitter här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0