ARG!

För ca 2 veckor sedan beställde jag lite hårvårdsprodukter över nätet. Företaget lovade snabb leverans, inom 2 dagar skulle jag ha mina varor. Det var för 2 veckor sedan! Jag skickade ett mail till dem när det hade gått en vecka. Samma dag ringde en otrevlig tant som sa att varorna skickades för länge sedan och att jag skulle gå till posten och titta om det fanns ett paket till mig där. Undrar om tanten vet hur Posten arbetar här i Sverige?? Skickas något med brev så hamnar det i brevlådan, är det för stort får man en avi från Posten. Skickar man det som paket får man ett kolli nr som gör att man kan "spåra" paketet. De hade skickat det som brev. Vad ska jag göra, gå till Posten och säga "Hej det ska finnas ett brev till mig kan du hitta det??" Eller hur...Till slut säger hon "Ok, jag skickar varorna igen (!) Du har det om 2 dagar"  Det var i onsdags!! Jag ska ringa och skälla på dem idag igen. Skulle aldrig ha betalat i förskott *GRRR* 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0