Bokat tid hos frisören...hjälp...

Vågar jag?? Det blir liksom aldrig bra. Jag bara klipper och klipper och blir aldrig nöjd. Tur att håret växer som ogräset på baksidan.. På tisdag har jag tid. Funderar på att avboka. Tänk om det inte blir bra igen. Det är ju några dagar kvar, jag hinner nog ändra mig 100 gånger fram och tillbaka innan tisdag...Vilket PROBLEM va? Jag är larvig jag vet. Borde oroa mig för bättre saker. Som tex att jag måste hitta badkläder till sommaren. DET är ett vettigare problem :P

Kommentarer
Postat av: Jupp

Avboka tiden (om den är hos en frisör du "alltid" går till, och boka tid hos en ny, trendig salong (som går på visningar och sånt) och sätt dig i stolen och tala om "vad passar jag i? Vad skulle du klippa mig i för frisyr?" och så tar du beslut efter det..... Var dock beredd på att få svara på frågor som "Hur mycket trivs du med att styla ditt hår" och "är det någon längd du helt och hållet avskyr" sen låter du frisören göra jobbet.... jag lovar det blir bra! :-)



Någon kamera jag rekommenderar? Jag ska köpa en ny systemkamera nu och där är jag som en velig höna... står mellan Canon och Nikon.... men annars är jag 110% nöjd med den jag haft i 5 års tid... det är en Konica Revio KD 410-Z. Det är en enkel superbra kamera med de funktioner man behöver ha som "hobbyfotograf". Tar suveräna bilder(eller hur)!!! ;-) Vet dock inte om den finns kvar att handla nu... ge dig ut på nätet och sök! :-)

2008-05-31 @ 08:48:48
URL: http://veochvett.blogg.se/
Postat av: marie

Åh vad jag känner igen mig! Det är så svårt det här med håret. För mig går det i cykler. Jag sparar ut håret långt, sen ledsnar jag och klipper av det. Sen blir jag missnöjd och spar ut det igen.



Hur tänkte du klippa dig? Kort? Det blir säkert bra! Är så svårt att veta vad man passar i. Lite läskigt att klippa en helt ny frisyr också ju...

2008-05-31 @ 21:25:04
URL: http://www.malmbergarna.se/emil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0