Kalas igen

Imorgon är det kalas för min kompis dotter som fyller 7 år, på lördag är det N's komips som fyller 5 år och nästa helg är det en annan kompis till N som fyller 5 år.
Det har varit många kalas för lilla fröken N den här månaden! Lillebror har varit lite avis...
Så idag ska jag iväg och handla presenter! Hoppas jag hittar nån liten present till mig själv också, skulle behöva ett par skor, lite nya kläder är ju alltid roligt, nya byxor (de jag har är antingen för stora eller för små) Hoppas V vill sova i vagnen idag, det skulle underlätta :)

Kommentarer
Postat av: Jupp

Oj, hoppas du hittade något.. jag tycker det är skitsvårt att köpa presenter till barnets "kompisar"... speciellt om de inte leker med barnet i fråga utan bara blir inbjudna för att det ska bli så förbannat mycket ungar som helst som de ändå bara kör hem efter 2 timmar och några Mariekex senare. I det läget blir jag snål och inte vill spendera 200 spänn, men man får ju inget för under hundralappen....

2008-05-29 @ 20:14:53
URL: http://veochvett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0