Mjölk och päron för 362,50:-

Typiskt mig...Jag skulle bara in på Hemköp för att köpa mjölk och lite päron men kommer ut med 362,50 kr mindre i plånboken :P
Jag satte V i en kundvagn och han var jätte nöjd, satt och skrattade högt! Så jag strosade runt i affären, köpte lite bubbelvatten, en ny philadelphia med smak av gurka och feta, ett sköljmedel som doftade gudomligt, kex,  lite ost, och annat (halv)onödigt...Det blir alltid så när jag ska handla på Hemköp. Man brukar ju hitta lite roligare saker där än vad som finns på Willys. Jag får skylla på det.

Kommentarer
Postat av: Jupp

Jag handlar oxå på Willys fniss Hemköp har vi dock inte i stan, så det får bli konsum om jag ska ha variation i utbudet! ;-)

2008-05-16 @ 13:08:56
URL: http://veochvett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0