Tillbaka till liggvagn

V trivs inte alls i sin sittvagn :( Jag var i centrum på förmiddagen, jag skulle kolla efter lite kläder till mig och present till P. Det gick inge vidare. Jag räknade med att V skulle somna i vagnen för det var ju dags för hans förmiddagslur. Men nej, han ville hellre bli buren och blev han inte det så skrek han. Ordentligt! Han ser nästan rädd ut när jag sätter honom i den där förbaskade framåtvända vagnen. När vi skulle ner till dagis bytte jag tillbaka till liggkorgen. Han somnade på en gång. Det funkar ju när han är trött, men är han vaken vägrar han ligga där och glo...
Jag har läst att man inte ska ha så små barn framåtvända men på vår vagn kan man inte ha sittdelen på något annat sätt än framåtvänd. Borde inte folket på Urban Jungle ha tänkt på det? Hur sjutton ska man göra nu då? Köpa ny vagn eller? Hehe :D Vågar inte säga de orden högt så någon hör...


Kommentarer
Postat av: Marie

Vad jobbigt att V inte gillar sittvagnen. Jag hade ju en UJ dubbelvagn ett tag men sålde den rätt fort då Ebba inte gillade den. Kanske blir det för mycket intryck när han sitter framåt? Om du ska byta vagn (hehe) så kan jag rekomendera teutonias spirit s3 (vändbar trehjuling) eller fun som har fyra hjul varav två svängbara.

2008-05-09 @ 18:31:38
URL: http://www.malmbergarna.se/emil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0