Att äta middag i tid

Det ska vara bra att äta middag runt 17-18 tiden har jag förstått. Inge vidare smart att äta typ kl 21 och sen gå och lägga sig. Mitt problem är att när vi nu är så duktiga och äter i "rätt" tid så är jag ju hungrig igen när det är dags att sova!! Jag menar om jag äter med barnen kl halv sex så är jag småhungrig igen runt halv tio... är det någon som känner igen sig eller är det bara jag som är konstig? Nu har jag tryckt i mig 3 Lindor praliner och ska gå och lägga mig innan jag blir mer hungrig :P


Kommentarer
Postat av: Filippa

Såg att vi var lika gammla och båda har tre barn... vart lite nyfiken: hur gammla är dina barn, om man får fråga? :-)



Kul att läsa din blogg och känna igen sig ha ha ha (tack själv för titten)

2008-11-22 @ 08:38:49
URL: http://filia.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej. Visst känner man igen sig i att man blir hungrig igen innan det är läggdags. Jag tar alltid en kopp the och en frukt eller nåt på kvällen, typ vid 9-tiden. En morot, ett äpple, en knäckemacka eller nåt i den stilen. När jag är duktig alltså. Annars kanske det blir en chokladbit, en kaka eller nåt sånt :-)

2008-11-22 @ 19:35:18
URL: http://malmbergarna.se/emil
Postat av: erika

hej!

kul att du hittat mej, å gillade grejjerna:)

en mössa syr jag gärna åt dej till jul, men byxor hinner jag dessvärre inte med nu, utan det syr jag gärna men då efter jul:-

hälsning

erika

2008-11-22 @ 21:25:23
URL: http://www.ekogrejjer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0