Hjälp (del 2)

Min "jobb-lunch" gick ganska bra. Tjejerna jag träffade gillade mig och ville gärna att jag skulle börja hos dem. Nu vill deras chef träffa mig, så på torsdag kl 10 ska jag tillbaka dit. Ont i magen igen... och vad ska jag ha på mig den här gången?? Sist shoppade jag ett par plagg men det slutade med att jag tog något helt annat :P
Till er som är lite nyfikna... jobbet är som receptionist/konferensvärdinna på ett företag som har ett tiotal anläggningar i Stockholm och flera i övriga landet. Till en början kan de bara erbjuda mig extra/vid behov anställning. Men det passar mig ganska bra just nu.


Kommentarer
Postat av: S@tu

Det låter spännande... och det kommer säkert bli jättebra :-) Grattis!

2008-11-16 @ 10:36:30
URL: http://mammasatu.blogg.se/
Postat av: Johanna

åh så roligt, Sånt jobb vill jag oxå ha!!



Grattis gumman!

2008-11-16 @ 22:03:54
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0