En lugn söndag

Vi vaknade runt 8. N och A önskade pannkakor till frukost och så blev det! Efter frukosten fick vi följa med P till jobbet. Han behövde chaufför efter gårdagens fest med grannarna... Vi skulle bara leverera lite blommor in till stan så det blev en kort tripp. När vi kom hem gick N till en kompis och vi andra gick ner till centrum. A har länge suktat efter en egen ryggsäck. N har ju med sig sin när de ska på utflykt var och varannan dag men förskolan. Så idag fick A en. Han valde en svart med "Monster-truck" tryck. Han ville ha den på sig på en gång och gick runt där i centrum med jätte leende. Ryggsäcken var nästan lika stor som han själv :D
Lite flitig har jag varit idag, jag fick för mig att jag skulle olja in bänkskivorna i köket. Har hunnit med hälften ungefär. Nu kommer det väl ta en-två veckor innan jag fixat resten, om jag känner mig rätt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0