Kan Jang, vitaminer, te...

Nu har jag nog tagit allt jag kan och känner mig ganska ok. Lite täppt i näsan men det finns ju nässpray :) Känner mig redo för kvällen. V sover och de stora barnen är hos mormor och morfar. Ska åka över med V lite senare. Funderar på om man ska lämna bilen hemma..? Gör vi det så lovar jag er att jag kommer få ont i huvudet! Då kan jag ju ändå inte dricka något annat än vatten. Kanske om jag bestämmer mig för att köra men så ångrar jag mig i sista stund för att lura huvudvärken liksom HAHA, ja det skulle kunna funka. Men å andra sidan, vad är bättre? Ett glas vin (tro mig det behövs inte mer) och jag kommer vara bakis redan vid 23-tiden, eller strunta i vinet och ha trevligt utan bakfylla. Jag är ganska rolig, funkar inte vanligt folk. Alltså dricka lite, känna sig lite berusad, känna sig mycket berusad om man fortsätter dricka osv. och ev. illamående och bakfylla dagen efter. Nej nej, jag blir mycket berusad av lite sprit och hoppar oftast över ruset och går på huvudvärken/illamåendet/bakfyllan nästan på en gång :P

Kommentarer
Postat av: gladulle

Hoppas ni fick en trevlig kväll på restaurangen och inte har allt för ont i huvudet i dag.

2008-10-12 @ 10:13:13
URL: http://gladafamiljens.blogg.se/
Postat av: Indra

Haha, då är vi två....

2008-10-12 @ 20:07:05
URL: http://gobisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0