Utmaning....

Jag är utmanad av s@tu att berätta sju sanningar om mig själv....

1. Jag har tränat Karate (när jag var liten) och kan räkna till 10 på Japanska! Det du ;)

2. Varje gång föreningen anordnar vår/höst städning så "gömmer" jag mig hemma... kom igen jag har 3 ungar + en man, jag städar ju jämt!

3. Är oerhört svartsjuk (och ja P det är på grund av den där lilla V som smörar så för dig) men samtidigt litar jag på min man till hundra procent, går det ihop...?

4. Har en gång räddat en liten flicka från att drunkna.

5. Älskar snabba bilar och kan ibland ha lite svårt för att hålla hastigheten, men  bara när jag är själv i bilen.

6. Jag är en riktig godisgris, kan lätt äta tårta till frukost om ingen ser ;)

7. Kollar statistiken på min blogg varje dag. Galet, jag vet, men det är ju så kul när man ser att folk ibland faktiskt läser det man skriver!

Jag i min tur utmanar SandraGobisen  Miablogg RiJo Gladulle Lilla jag Me&My och som en extra liten bonus "Lilla G" (kom igen du kommer inte undan bara för att du inte har en egen blogg, du får "gäst-skriva" hos mig eller nåt!)

De regler som gäller är:

- Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.
- Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.
- Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.
- Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar. 
 


Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Utmaningen utförd!!

2008-10-27 @ 19:52:42
URL: http://familylife.blogg.se/
Postat av: Mli

Haha, jag har inte fått jackan ännu så vi får väl se om jag bjuder på grillfest eller ej, men jag håller tummarna =)



Wow för punkt 4! Och punkt 5 riskerar att hamna på min lista också ser jag.

2008-10-27 @ 20:29:45
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nu finns det sju sanningar om mig själv på min blogg :)

2008-10-27 @ 21:20:42
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com
Postat av: Indra

Så nu finns svaren hos mig.

Du får börja sälja Gangstar. Jag kan tipsa om dig till Gangstar om du vill. kram

2008-10-27 @ 22:39:00
URL: http://gobisen.blogg.se/
Postat av: Lilla G

Haha, jag kan vara månadens gästbloggare eller nåt... ;)

Men du, #4 visste jag inte om dig. Vad spännande, du måste berätta om det när vi ses.



Jag ska försöka komma på 7 hemlisar om mig så länge.



Mår du bättre nu? Ja, halsfluss ÄR det värsta jag vet. Ge mig hellre döden, brukar jag alltid tänka (drama queen som jag är) när jag får det, och det är typ en gång per år. Suck. Vatten med honung brukar vara det enda jag klarar av att svälja under den tiden. Lindrar lite.

2008-10-28 @ 19:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0