Du vet att du är man om du...

Jag köpte en jätterolig bok till P i julklapp. Tyvärr tyckte han inte alls att den var rolig... själv asgarvar jag varje gång jag läser lite i den :D
Här kommer några exempel ur boken:

"Du vet att du är man om du... väljer att crawla trots att det skulle ha gått mycket snabbare om du valt bröstsim."

"Du vet att du är man om du... inte förstår poängen med att ha likadana påslakan på båda sidor av dubbelsängen"

"Du vet att du är man om du... blir avundsjuk när grannbarnet har fått en radiostyrd bil i födelsedagspresent"

"Du vet att du är man om du... tycker det är lite häftigt att ställa dig med nosen utåt då du parkerar"

"Du vet att du är man om du... blir förbannad över att alla dina hemligheter nu finns dokumenterade i en bok"

*HAHAHA*

(Du vet att du är man om du... av: Mattias Boström, Fredrik Månsson, Christopher Overton)


Kommentarer
Postat av: gladulle

5 är inte heller läskigt att fylla men där i mot 40 känns värre. Tur att det är 3,5år dit.



kul bok men jag tror inte heller att B skulle uppskatta den.

2008-09-08 @ 18:20:33
URL: http://gladafamiljens.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hihi....vad konstigt att han inte tyckte att den var rolig.. ;)



Nu är datorn fixad och alla kort klarade sig! :D

2008-09-08 @ 21:12:35
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com
Postat av: ME&MY

ha ha ha vilken sanningsenlig bok!!

2008-09-11 @ 22:08:32
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0