Jobbigt

Det har varit 2 RIKTIGT jobbiga dagar nu.
N driver mig till vansinne sisådär femtioelva gånger om dagen! Hon är SÅÅÅ trotsig! INGENTING är bra. Byxorna passar inte, hon vill bara ha kjol på sig, absolut inga överdragsbyxor över strumpbyxorna. Maten är äcklig (till och med den maten hon i vanliga fall gillar) Lillebror är jobbig när han leker för han låter för mycket så hon får ont i öronen (?!) Hur ska det bli när hon blir tonåring?? Hjälp säger jag...
Nu ligger hon här i soffan brevid mig och sover. Hon är ledig imorgon (dagis är stängt) så hon fick vara uppe med mig och titta på Idol. Hon ser så fridfull ut nu när hon sover, tänk att hon kan bli så arg! Herregud vilket temperament hon har. Jag påpekade det för min mamma, hon tyckte inte alls att det var konstigt, med tanke på att jag är hennes mamma. "Lika som bär, inte bara till utseendet" var hennes ord :P

Kommentarer
Postat av: S@tu

Ahh... en sån har jag också hemma! Det är tydligen rätt åt mig eftersom jag har varit likadan :-)

2008-09-18 @ 22:21:27
URL: http://mammasatu.blogg.se/
Postat av: gladulle

Tänk att min mamma sa likadant när jag berättade om M

Tur är i allafall att inte alla 3 är trotsig under samma period, men man ska inte säga för mycket den tiden kommer kanske oxå, usch får ont i huvudet bara av tanken.

Jo det är jätte kul att fynda på tradera, även att sälja bort lite av allt man har sparat på sig.

2008-09-18 @ 22:41:32
URL: http://gladafamiljens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0