Horoskop

Jag har fastnat lite för att läsa horoskop den senanste veckan. Hittade en sida på nätet med dag- vecko- och månadshoroskop. Det är nästan läskigt "rätt" horoskopet har haft!

Här är dagens Jungfrun
(2009-12-12)
Försök att förbättra ditt jobb eller leta efter ett nytt nu. Du kan behöva en lite trevligare chef.

P och jag pratade just jobb igår. Att det inte kommer funka i längden att jag jobbar som jag gör. Nu måste han anpassa sitt jobb efter mitt. Det funkar ett tag men nu börjar det bli lite jobbigt. Kanske mest för att det snart är jul och han har som mest att göra. Önskar att det var den 24:e dec, eftermiddag och att vi bara kan pusta ut...
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad tråkigt att höra att det känns jobbigt för dig på jobbet...men jag förstår dig verkligen Mina!! Men du får ju inte sluuuta! Vi vill ju ha kvar dig!



Kram kram

2009-12-14 @ 16:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0