Så klart det är halsfluss

Sov nästan ingenting natten till igår. Hade feber och frossa. Halsen gjorde så ont att bara tanken på att svälja fick mig att gråta. Jag klarade inte av att gå till jobbet igår. Lämnade barnen på dagis och sen ner till vårdcentralen. Halsprov = halsfluss. Penicillin i 10 dagar. Idag mår jag bättre. Det gör fortfarande lite ont i halsen när jag sväljer men det är MYCKET bättre än igår. Det är så typsikt att jag skulle bli dålig när det väl fanns jobb :( Det är bara extra vid behov så det lär väl dröja lite innan de behöver mig igen. De är 3 st som sitter på två receptioner och när någon av dem blir sjuka eller vill ha ledigt så får jag rycka in.
I måndags var jag på intervju för ett 1-års vikariat inom samma företag. Det är ca 40 st som är ute efter en och samma tjänst. Av 40 sökande ska 5 väljas ut för att få provjobba, och slutligen kommer en av dessa fem få tjänsten. Idag eller senast imorgon kommer jag få veta om jag blir en av dem som får provjobba. Håller tummarna!!


Kommentarer
Postat av: gladulle

håller tummarna hårt för dig



lycka till

2009-02-05 @ 10:23:58
URL: http://gladafamiljens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0