Kaffe

Jag hade många punkter på min "att göra lista" idag! 

...vika en massa tvätt
...städa barnens garderober (de har helt plötsligt vuxit ur sina kläder!)
...påbörja röjningen av kontoret
...fakturera
 ...fylla i N's ansökan till förskoleklass (stackars barn kommer vara tvungen att gå ett extra år på dagis om jag inte gör det IDAG)
...handla present till S (barnens kusin fyller 21 idag)

Det här har jag hunnit med idag:

...leka med V från 7 imorse till 9 medan de andra sov sött (mutter...)
...laga frukost till familjen
...dricka kaffe
...lämna N hos grannen
...dricka kaffe med grannen
...dricka kaffe med "oväntat besök"
...dricka kaffe med en dagisförälder som kom för att hämta hem sin dotter som lekt med A idag

Nu är det snart dags att gå på kalas och ingen i familjen har hunnit köpa present! N har gjort en teckning och A kan gå med på att dela med sig av sina leksaker (!) Det får bli ett kuvert med pengar istället. Jag har visst inte gjort annat än druckigt kaffe idag.


Kommentarer
Postat av: Jupp

JA!!! Jag visste att det finns en anledning till att jag inte dricker kaffe! Jag skulle helt enkelt inte få något gjort om jag började. :-D

2009-01-06 @ 19:52:42
URL: http://veochvett.blogg.se/
Postat av: Marie

Mycket kaffe :-) Hoppas du kan sova sen.



Vad blev det för skola för N?



Vi valde att söka Hästhagsskolan men är väl inte helt övertygade. Det kändes som det bästa av de alternativ som fanns..

2009-01-06 @ 21:35:51
URL: http://miablogg.malmbergarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0