Snart är det dags...

...för ett av mina stora projekt :) Vi ska flytta om lite här hemma. Vårat sovrum ska en trappa ner, barnens sovrum ska en trappa upp och "kontoret" (där bor allt som vi inte vet vad vi ska göra av...) ska få bli ett lekrum. Den största utmaningen blir nog att ta hand om allt som finns på kontoret. Allt förutom datorn skulle vi lika gärna kunna slänga. Det vore enklast, men tänk om det finns något som gömmer sig där inne som jag bara måste spara? Hittade min studentmössa där, vad sjutton ska man göra med den? Hittade också en ask med en hårlock i bokhyllan där nere, vet bara inte vems hårlocken är :P Alla barnen hade ju samma hårfärg när de va små! Det ser verkligen hemskt ut där nere. Ska bli så skönt när allt är i ordning. P tycker att jag är jobbig som vill ändra om. Han tycker att jag har tjatat på om den här ommöbleringen hur länge som helst nu. Jag lovade att inte tjattra om den förrän efter jul och nyår. Nu är det efter jul och nyår och han är ledig i 2 veckor så nu finns det inga ursäkter mer *haha* 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0