Härliga tisdag :)

Sov riktigt tungt inatt. Fattade inte att det var min väckarklocka som ringde kl 05.05 Jag buffade på P, som visade sig vara A och inte P, att han skulle stänga av sin förbaskade mobil. Till slut kom P in i sovrummet och stängde av min mobil och sa åt mig att jag skulle sluta putta på lilla A, han behövde nog sova lite till... Kände mig som en zombie hela vägen till jobbet. Hur seg som helst. Det blir nog att lägga sig tidigt ikväll. Ska nog ta en latte nu, det är lugnt här på jobbet. Just nu räcker det med att le och säga god morgon :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Hihi. Gud vad jag skrattade när jag läste att du knuffade på A för att han skulle stänga av mobilen :-)



Hoppas du njuter av din extra lediga dag idag. Kram

2009-05-21 @ 07:30:14
URL: http://miablogg.malmbergarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0