Ingen bra dag idag... Det var en sån där d...

Ingen bra dag idag... Det var en sån där dag när man tänkte att "det kommet vara lugnt idag" Inte riktigt. Inget gick lätt på jobbet. Men nu är dagen slut i alla fall. Barnen ligger i sina sängar och snart ska jag ta mig en kopp te och varva ner. Jag var hos ögonläkaren igår och fick min dom. Kände mig lite nere pga det också. Det var inte lite hon hade att anmärka. Jag är astigmatisk, skelögd och så har jag ett litet brytningsfel. Tyckte att det kunde ha räckt med ett fel, inte tre :( Men men, när jag väl tar mig till optikern och fixar glasögon så kommer jag ju må bättre. Tröstar mig med det. Och jag ska minsann ha de snyggaste (dvs dyraste, varför skulle jag hitta några prisvärda för?!) bågarna! Så det så ;)


Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-16 @ 20:28:22
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0