Julklappar

Tänk att det redan är tredje advent! Jag är långt ifrån klar med inköp av julklappar. Tur att nätet finns! Klickade hem nästan alla barnens julklappar via nätet. BR hade till och med fri frakt!
Jag beställde i P's namn så att sms-avin skulle komma till honom. Glömde säga det till honom bara så när han gick till utlämningsstället fick han en chock när han såg paketet (det var ganska stort...) Han var säker på att kassörskan gjort fel och de dubbelkollade flera gånger. Han kom på vad det var först när han öppnade paketet. :)

Pratade med en vän på jobbet om julklappar och hur mycket man lägger på presenter till barnen. Jag tror hon tyckte att vi är lite galna när jag berättade hur mycket vi handlar för. Det drar lätt iväg! Nu när barnen önskar sig tv-spel tex så kostar ju ett spel ca 500 kr. Eller Lego som står högst upp på A's önskelista, dyrt!! V älskar allt som har med "Bilar" filmerna att göra och det är samma sak där, knappast billigt...
Själv tycker jag inte att vi handlar överdrivet mycket. För pojkarna är det fortfarande viktigt att de har lika många presenter. N däremot börjar förstå att det inte är antalet och storleken på paketen som räknas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0