Tillbaka till förskolan

Idag var det dags för V att gå till förskolan igen efter att ha varit hemma i 11 dagar. Han opererade halsmandlarna förra måndagen och har därför varit hemma. Han var inte så pigg på att gå. Ville helst stanna hemma sa han.

När vi skulle gå ser jag att han är ledsen. Darrar lite på underläppen och säger "ser du inte att jag har problem med mina ögon! Jag kan inte gå till dagis..." Min lilla sötis. Vi kramades en extra lång stund och sen gick det bra.

Fröknarna berättade att han hade haft jätteroligt med sina kompisar och varit glad. Att det hade varit en bra dag! Men frågar man V så säger han att det var en jättetråkigt dag... Den lilla rackarungen.


Kommentarer
Postat av: gladulle

Tänkas sig att jag känner igen det där, som är bra söta de små liven.

trevlig helg.

2012-03-09 @ 20:30:05
URL: http://gladafamiljens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0