Knasigt

Måndag igen, inget nytt här. Helgen har varit bra, lite stressig kanske men jag överlevde ;)
Jag och lilla fröken N hade världens fight imorse :( Den ungen kan göra mig gaaaalen, men hon kan vara världens gulligaste också bara hon vill... Kläderna passade inte imorse. Allt var antingen för stort eller för litet eller för fult. Jag fick en "utskällning" av henne "varför kan du inte köpa kläder som passar mamma???" Problemet är att hon har vuxit på längden men är fortfarande lika smal i midjan. Alltså, t ex byxor, storlek 104 är för korta och storlek 110 är för stort i midjan. Men det är ju inte bara att kläderna är för små/stora, något som passade igår kan hon tycka är helt fel idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0