Sjukling hemma, läkarbesök, klippning och "fest" igen *grr*

N är sjuk. Hon har hostat HELA natten. A drömde mardrömmar så han sov dåligt han med = jag är så trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna...

Jag ska iväg med A till barnläkarmottagningen nu på morgonen. Han ska lämna blodprov. Det är dags att testa hur det är med mjölkallergin.

Kl 12.30 ska jag till frisören. Jag  avbokade aldrig. Kanske lite dumt. Jag kan ju bara toppa håret...?

Rådjuren har festat på körsbärsträdet igen! Jag hann aldrig åka till jobbet igår och hämta medel... Nu ser det riktigt sorgligt ut, nästan alla blad är borta :(

Kommentarer
Postat av: Jupp

hum.. låter inte bra! Hoppas testet gick bra... inte kul att ta blod så där! Vad fick ni för svar?

2008-06-03 @ 19:51:09
URL: http://veochvett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0