Jag hinner ingenting!

Ingenting blir gjort här hemma! V är på något "konstigt" humör... han bara skriker och drar mig i byxorna så fort jag inte håller i honom. Jag har tvätt som måste vikas. Jag viker, V "hjälper till" genom att dra ner allt på golvet. Igår skulle vi åka och hälsa på lilla T, snart 4 veckor gammal (jättesöt bebis som skötte sig exemplariskt, han bara åt och sov!). Jag packar skötväskan, går iväg för att hämta något, när jag kommer tillbaka har V plockat ur allt ur väskan och sitter och flinar. Jag packar i allt i väskan igen, ställer den på bordet så han inte ska nå den, efter några sekunder har han lyckats dra ner den på golvet igen! Jag försöker fylla diskmaskinen, V "hjälper till" genom att ta plocka ur besticken... Lika bra att ge upp, sätta sig på golvet och leka istället.


Kommentarer
Postat av: Gladulle

Ja visst är det roligt nästan jämt, med dom små trotsiga barnen. Jag har ju som sagt var en 6åring som har varit värre en värst i snart 2 år men här om veckan när vi var och handlade så kom han och tog mig i handen och sa; Mamma du är snäll du. för första gången på nästan 2 år sa han att jag var snäll. Det värmde gott i mamma hjärtat vill jag lova.

2008-11-21 @ 14:26:21
URL: http://gladafamiljens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag känner igen mig... Jag plockar in... Emil plockar ut!

2008-11-21 @ 21:40:02
Postat av: Sandra

Det var jag som glömde namnet :)

2008-11-21 @ 21:40:44
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0