Kvällsmöte

Igår hade vi kvällsmöte på jobbet. Jag började sent så det var jag som lämnade på skola och dagis. När jag lämnade N på skolan kramade jag henne och sa "vi ses sen" Men sen kom jag på att jag kommer ju inte se mina små förrän på eftermiddagen idag. Vi kramades lite till och jag sa "jag hämtar dig i morgon eftermiddag!" jag fick en undrande blick från min dotter och insåg vad jag sagt! "jag hämtar dig imorgon eftermiddag, men PAPPA hämtar dig IDAG sötis" Hon svarar "mamma, du är så vimsig men jag vet vad du menar!" Det är precis vad jag är! Det är så mycket att hålla reda på nu. Möten på jobbet. Gympa i skolan. Gympa på dagis varannan vecka (DET är omöjligt att komma ihåg när det är varannan vecka!!) Ögonläkare A. Tandläkare N + V. Föräldramöte skola. Föräldraråd dagis. Tid hos logoped för A. osv... För att underlätta det hela har jag 3 (!) kalendrar att fylla i...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0