388 kalorier - 7,1 km - 10032 steg

Jag var jätte stressad imorse. N ville inte klä på sig, och A kunde inte hitta sitt lejon (lejonet måste med till dagis annars blir det inget sovande på vilan) V vaknade tidigt imorse så lagom tills det var dags för mig att klä barnen var han som tröttast = gnälligast. På något sätt fick jag på barnen ytterkläderna, V låg i vagnen och gnällde och i samma sekund som jag smäller igen dörren kommer jag på att nycklarna är i min andra jacka. S K I T ! P skulle iväg på ett viktigt möte så honom kunde jag inte få tag i. Det blev en lång promenad idag kan jag säga. Jag brukar gå en liten sväng med V när jag lämnat på dagis men just idag kände jag mig trött och tänkte hoppa över det. Men så blev det inte. Enligt mobilen (jag har stegräknare i den) förbrukade jag 388 kalorier under min ofrivilliga promend som tog 2 timmar. (jag var inne på Åhlens en kortis så säg 1 timme och 45 min) Inte så tokigt.
Jag hann inte dricka mitt kaffe imorse heller... :( Men nu sitter jag här och myser med en stooor latte! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0