Hej då bebiskläder...

Min lillebror och hans tjej ska ha sitt första barn nu i november. Idag var de och hälsade på hos oss och jag och M började kolla igenom A och V's bebiskläder. Herregud vad mycket jag har samlat på mig! Bodysar, mjukisbyxor, jeans, tröjor...hur mycket som helst! Kändes overkligt att de minsta kläderna i storlek 50 en gång varit FÖRstora :)
Jag lät M ta precis vad hon ville ha, jag har redan plockat undan ett par "favvo" plagg som jag vill spara, resten tänkte jag lämna till nån klädinsamling. Nu har vi lite mer plats i garderoberna, den platsen tänkte mamman i familjen fylla ut med lite nytt till sig själv :D

Kommentarer
Postat av: Jupp

Gött och ha rensat!

2008-08-15 @ 09:04:52
URL: http://veochvett.blogg.se/
Postat av: Sandra

Skönt med lite mer plats i garderoben! :) Själv har jag fullt med bebis kläder som får ligga kvar i kartonger till framtida lillebror eller lillasyster.

2008-08-15 @ 13:28:27
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0