Klantig mamma :(

Min lilla älskling slog sid idag. Ordentilgt. Så det blödde. V har lärt sig att klättra. Han är hur snabb som helst. Det tar honom bara några sekunder att smita upp i trappan tex. Han har tack och lov inte ramlat i trappan. Men han klättrade upp i N's lilla barnfotölj, ställde sig upp och fick den i gungning så den välte och han slog i golvet med ansiktet först. Det blödde en massa i munnen och han var jätteledsen. Jag som bara skulle fixa till kuddarna i soffan och han satt på golvet och lekte med sina klossar. 2 sekunder senare har han klättrat upp och jag hinner precis fram när han slår i golvet. Usch. Vad klantigt av mig att inte tänka på att han kunde klättra upp i fotöljen! Gud vad dålig man känner sig när sånt händer. Önskade att det var jag som slagit mig istället för min lilla V :(
Han hade svårt att dricka sin välling nu på kvällen, det gör nog fortfarande ont i munnen. Tänderna såg i alla fall ut att vara ok, men jag får nog kolla på det imorgon igen.


Kommentarer
Postat av: Marie

Stackars lilla V! Det går ju så fort i den där åldern när de gör illa sig. Emil ramlade ur vagnen inne på H&M när han var i samma ålder, rakt ner i betonggolvet. Usch det var hemskt. Han skrek så jag trodde han skulle svimma. Gick in på affären brevid och köpte en glass som jag höll på huvudet och till slut blev han tyst. Fick världens största bula efteråt. Tur att de är ganska tåliga de där små. Hoppas tänderna klarade sig för V.

2008-09-03 @ 18:24:26
URL: http://maimberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0