Ny kamera!

Åkte förbi Mediamarkt och kom hem med en ny kamera :)
Jag har ju kollat runt lite de senase dagarna men gud vad svårt att välja! Nikon eller Canon? Kompakt eller systemkamera? De hade nån representant från Sony där som försökte få mig att köpa en av deras kameror istället... va inte så sugen på det. Efter att ha velat fram och tillbaka hur länge som helst blev det en Canon Powershot G9. Jag vågade mig inte på en systemkamera (lite läskigt) det får bli nästa steg... Nu laddas batteriet för fullt och jag är hur ivrig som helst!

Kommentarer
Postat av: gladulle

Såg att ni snart åker på semester hoppas ni får det trevligt och mycket sol.Lycka till med fotande med den nya kameran.

2008-06-19 @ 14:19:16
URL: http://gladafamiljens.blogg.se/
Postat av: Jupp

Gud så kul... då vill vi se MÄNGDER av kort här i framtiden ;-)



Väntar ju fortfarande på ett av den nya frisyren ;-)

2008-06-19 @ 19:21:45
URL: http://veochvett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0