feber och ångest...

...N är sjuk. Hon har feber :( Men hon är ganska pigg i alla fall. Hon klarar feber väldigt bra. Inte som A, när han har feber blir jag genast orolig för att han ska få kramper.

Själv känner jag mig lite låg idag. Jag sov ganska dåligt. Vaknade många gånger och kände hur ångesten gjorde sig påmind. Meningen är att jag då ska ta ett djupt andetag och låta ångesten komma...och passera... Ibland är det lättare sagt än gjort. Jag tröttade nog ut mig lite för mycket igår. Skulle fixa och dona, tvätta, laga mat... P jobbade sent N va hemma från dagis och V var väldigt gnällig. Såg imorse att han hade fått en till tand! Det förklarar ju hans humör...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0