kaos!

P var tvungen att åka in till jobbet nu på eftermiddagen. Jag hämtade barnen från dagis och vi bestämmde oss för att gå till parken (läs barnen gnällde och gällde för att de ville inte hem från dagis) Men vi var visst inte inställda på samma park... A ville till skolgården och N ville till "lilla parken" Som tur va mötte vi upp en dagis kompis och hennes mamma så barnen cyklade lite här på gatan. Sen blev det ytterligare gnäll när det var dags att gå in. Det ville ju cykla mer! Inte hem och äta middag. Jag mutade med varsit kex, lockade in barnen och stängde dörren. På med Pippi. Stekte fiskpinnar så fort jag bara kunde = middagsuppdraget slutfört. Nästa uppdrag blir att slita dem från Pippi och få ner dem i badkaret...
Önska mig lycka till :P

Kommentarer
Postat av: Jupp

hahaha... life is a never ending battle. Inte ens när man dör vinner man! :-)

2008-05-07 @ 19:41:18
URL: http://veochvett.blogg.se/
Postat av: Anonym

skratt I know you'll do it! Men lycka till ändå. :)

2008-05-07 @ 23:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0