Lyckad fest!

Jag var tvungen att berätta för P att vi skulle ha lite folk över på lördagen... Det hade inte funkat annars, han började ifrågasätta varför det fanns så mycket mat i kylen och varför det doftade nybakat bröd när han kom hem i fredags men han kunde inte hitta något nybakat bröd... Jag stressade ihjäl mig och ändå hann jag inte ordna allt jag ville. Så på lördagsmorgon, efter mycket tjat, berättade jag att jag hade fixat en massa mat, bakad tårtor mm och bjudit in våra familjer på födelsedagsfirande! MEN jag sa inte att alla våra vänner också skulle komma! Vi hade jätte trevligt! P blev riktigt överraskad, vilken var meningen :)

Kommentarer
Postat av: Jupp

ler Det förklarar din frånvaro i helgen ;-)



Roligt när det blir lyckat... och när det är över! haha

2008-05-12 @ 06:53:35
URL: http://veochvett.blogg.se/
Postat av: Lilla G

Tack för en trevlig kväll. Det var jättetrevligt och ciabattan var supergod, precis som resten av maten! :)

2008-05-14 @ 19:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0