Nya länkar - Tips på bra bloggar

Har ni sett att jag har uppdaterat mina länkar? Jag har länkat till mina favoritbloggar...


Dagarna -  Journalisten och mamman Ninni Olofsdotter Schulman bloggar

JUPP - "Dagligt Ve och Vett" skön 3 barnsmamma som bloggar. Hög igenkänningsfaktor, i alla fall för mig :)

MaImberg - En vän från "mammagruppen" Bloggar om stora och små saker :) Min son A och hennes dotter E är födda på samma dag!

Trötta farsan - En pappa som bloggar, mycket humor!

Tumadre - Ensamstående 2 barnsmamma som borde få en medalj! Hon fixar allt!


Kommentarer
Postat av: Jupp

Men gud... precis en liknande lista har jag just gjort.... men blogg.se har ju varit allt annat än medgörligt idag så det blir till att lägga ut den i kväll... :-)



Skön???...
muhaha tur att jag kan glädja någon med mitt smått förvirrade kackel.... ibland skrattar jag till och med själv och det är väl ett smått tecken på osundhet, eller hur? haha*

2008-05-20 @ 14:07:46
URL: http://veochvtt.blogg.se/
Postat av: Jupp

och nu visar jag att jag faktiskt kan stava till min egen blogg ;-) det kunde jag inte ovan....

2008-05-20 @ 14:08:46
URL: http://veochvett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0