Skämt-humör

N kom hem från kalaset hos M och var jätte glad. De hade haft jätteroligt. Alla kompisarna hade varit där. Jag frågade vad de gjorde, och hon säger  "Vi gick till en affär" och sen en massa fnitter. Jag förstog inte riktigt vad hon menade, vaddå var de inte hemma hos M eller? "Vaddå för affär?" undrar jag. Fnitter igen... "Hemköp, HAHAHA" "Nä men allvarigt, vad gjorde ni för skoj?" "Mamma, vi gick in i en affär...sa goddag vad har ni här...kan man möjligtivis köpa sig GODIS här!" Ungen driver ju med mig, hon sjunger den där "gick in i en affär" sången. Det tog ett tag innan jag fattade. Hon kunde inte sluta skratta :) "Mamma jag skojar ju med dig!" Sötis.

Kommentarer
Postat av: Jupp

:-)



Bar är underbart söta och alldeles bedårande när de är på ett sånt där sprudlande glatt humör!

2008-06-01 @ 21:21:05
URL: http://veochvett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0