Gör vad du vill...?

V skriker, vill att jag ska ta upp honom. A och N tjafsar om vem som ska ha vilken penna. Slutar med att N tar den hon vill ha och struntar i att A skriker för hon ryckte den ur hans hand. Vet ännu inte vad vi ska laga till middag. Klockan är över 5... hämtpizza kanske? Tålamodet är inte på topp kan jag säga. P kommer ner i köket och säger "gå och gör vad du vill, jag tar barnen och fixar middag" Jag går, P ropar efter mig "gå nu inte in i tvättstugan och vik tvätt!" Eh, nä det tänkte jag inte göra heller (hur sjutton kunde han veta det?) Nu sitter jag på "kontoret" och läser mina favvo bloggar istället :D

Kommentarer
Postat av: Marie

Heja P! Vad skönt att han tog över så du fick ett break. Det är du värd. Ps. Hur har det gått med det där jobbet?

2008-11-21 @ 18:51:04
URL: http://miablogg.malmbergarna.se
Postat av: Anonym

Tack så mycket!! Kände att jag var tvungen att klippa det tillslut... :) Trevlig helg på dig,Kram

2008-11-21 @ 21:38:40
Postat av: Misen

Han känner dig din man... Ja, vetekudde ska jag testa och jag har köpt värmeinlägg, så nu ska det nog ge med sig. Ha en fortsatt skön lördag!

2008-11-22 @ 15:52:19
URL: http://homeostas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0